Clever prace_

ZintegrowanY SYSTEM e-commerce B2C
Green Smoke

Nu Mark to część Altrii – największego na świecie holdingu w przemyśle tytoniowym, na który składa się m.in. Philip Morris. Jest to firma skupiająca się na tworzeniu innowacyjnych rozwiązań na rynku e-papierosów. Specjalnie dla niej stworzyliśmy nowoczesną, dedykowaną platformę, z pomocą której można w jednym miejscu obsługiwać sprzedaż, płatności, dokumenty, a także system kodów rabatowych czy reklamacji.

Kliknij na zdjęcie, aby otworzyć galerię

GreenSmoke – Dedykowana Platforma Detaliczna_

Odpowiadając na oczekiwania wymagającego rynku e-papierosów stworzyliśmy platformę, dzięki której nasz klient i moderator może mieć pełną kontrolę nad procesem zakupowym – od wyboru produktu, przez proces płatniczy, zamówienie i obsługę dokumentów.

Stworzyliśmy dwa sklepy dla dwóch różnych marek – GreenSmoke oraz MarkTen i postawiliśmy na pełną integrację wszystkich funkcjonalności. Dzięki temu oba sklepy, a także cały proces sprzedażowy można obsługiwać z jednego panelu. Pozwala to na wygodną pracę nawet we wzmożonych okresach zakupowych.

Kluczowe rozwiązania_

_Unikalny wygląd marki nastawiony na przyjazny UX

Intuicyjny proces zakupowy jest kluczowy dla wysokich wyników sprzedaży. Z tego powodu położyliśmy szczególny nacisk na stworzenie wygodnej i przystępnej struktury strony. Została ona stworzona i zaprojektowana przy współpracy Działu E-Sprzedaży oraz Eksperta ds. User Experience. Dzięki temu użytkownicy przechodzą przez cały proces zakupowy – w obu sklepach – łatwo i przyjemnie.

 

_Dedykowany system Kodów Rabatowych

Aby utrzymywać i budować więzi z konsumentami e-papierosów stworzyliśmy specjalny program kodów rabatowych. Dzięki temu każdy użytkownik zbiera własne punkty za zakup produktów, by potem wymieniać je na zniżki. Dzięki temu klienci chętniej wracają do sklepów Nu Mark, a także zamawiają więcej.

 

_Dedykowany system reklamacji

Obsługa klienta na każdym poziomie komunikacji z marką była dla nas priorytetem. Stworzyliśmy zaprojektowany pod potrzeby klienta System Reklamacji. Za pomocą naszej platformy obsługa sklepu szybciej i sprawniej realizuje i deleguje reklamacje do poszczególnych działów. Dzięki temu konsument – nawet w tak negatywnej sytuacji, jak skarga – czuje, że marka się nim opiekuje, co zwiększa szansę na jego powrót w przyszłości. Ponadto wdrożyliśmy live-chat na platformie, aby maksymalnie skrócić czas oczekiwania na odpowiedzi i dać konsumentom szansę tu i teraz na kontakt z marką.

 

_Identyfikacja wizualna

Wielu konsumentów jest wzrokowcami – i lubią korzystać ze sklepów, które dobrze wyglądają. Z tego powodu stworzyliśmy dwie szaty graficzne dla marek GreenSmoke i MarkTen. Z jednej strony rozróżniliśmy je kolorystycznie, z drugiej zachowaliśmy spójną formułę, dzięki czemu konsumenci od razu poznają rodzinę produktów Nu Mark. Pozwala to na budowanie świadomości marki jeszcze z poziomu identyfikacji wizualnej.

 

_Testy A/B

Aby wypracować najlepszą i najbardziej dopasowaną do potrzeb Nu Mark platformę, rozwiązania platformy zostały przeprowadzone przez szereg testów A/B. Dzięki temu przy pomocy konkretnych wniosków statystycznych zostały wybrane te linki i banery, które sprawdzą się najlepiej. Uzyskaliśmy w ten sposób wyższą konwersję sprzedaży.

 

Wykorzystane technologie_

Ostatnie prace_

greensmoke-clevercode-magento

ZintegrowanY SYSTEM e-commerce B2C
Green Smoke

Nu Mark to część Altrii – największego na świecie holdingu w przemyśle tytoniowym, na który składa się m.in. Philip Morris. Jest to firma skupiająca się na tworzeniu innowacyjnych rozwiązań na rynku e-papierosów.

Czytaj więcej
markten-online-shop

Zintegrowane platformy detaliczne
Mark Ten

MarkTen® i Green Smoke® to dwie marki firmy Nu Mark, która jako część dużego holdingu tytoniowego Altria, jest odpowiedzialna za rozwój innowacyjnych rozwiązań na rynku e-papierosów.

Czytaj więcej