Clever prace_

Modułowa Platforma B2B / B2C

 

Breakaway Distributing to firma, która specjalizuje się w produkcji odzieży z nadrukiem. Szeroki asortyment oraz wiele możliwości personalizacji nadruków to cechy, które wyróżniają ich działalność na tle konkurencji. Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa podjęli oni decyzję o poszerzeniu rynku zbytu o kolejny, internetowy kanał.

Break Away Distributing potrzebował dedykowanego rozwiązania e-commerce dla rynków B2B oraz B2C, które zapewniałoby stabilne funkcjonowanie obu platform, dawało możliwości rozbudowy o kolejne funkcjonalności i służyło im przez wiele lat. Priorytetowe znaczenie miało tu także zachowanie odpowiedniej relacji ceny, do jakości wdrażanych funkcjonalności. Jakie rozwiązania zastosowaliśmy?

breakaway-mockup

Kliknij na zdjęcie, aby otworzyć galerię

Break Away Distributing – Zintegrowany panel administracyjny_

breakawaydistributing

Wdrożenie zintegrowanego panelu administracyjnego dla obu platform, które obsługują zlecenia od klientów detalicznych oraz hurtowych, przyniosło naszemu klientowi szereg wymiernych korzyści. Jakich?

Podniesienie efektywności pracy – wszystkie zamówienia widoczne są w jednym panelu. Pracownicy nie muszą osobno obsługiwać zleceń hurtowych oraz detalicznych. Jedno logowanie zapewnia wgląd w aktualny stan wszystkich zamówień.

Szybka obsługa zamówień – składane zamówienia są automatycznie kierowane do odpowiedniego działu. Skraca to czas ich przygotowania i sprawia, że klienci otrzymują towar na czas, zgodny z własnymi preferencjami oraz w korzystnej cenie.

Wyższa jakość obsługi – każdy pracownik ma wgląd w status zamówień, co zdecydowanie usprawnia proces obsługi klientów oraz zapewnia lepszą komunikację. To z kolei sprawia, że klienci chętnie wracają do sklepu Breakaway Distribution po kolejne zakupy.

Niższy koszt wdrożenia projektu – panel administracyjny został przygotowany na bazie gotowego modułu MultiStore dostępnego dla platform budowanych w oparciu o technologię Magento. Wykorzystanie gotowego modułu skróciło czas tworzenia dodatkowego sklepu i zdecydowanie obniżyło całkowity koszt wdrożenia o ponad 3 000 USD.

Kluczowe rozwiązania_

indywidualna-wycena-break-away

_Moduł do indywidualnych wycen zamówień

Podczas pracy nad przygotowaniem platform dla Break Away Distributing zadabaliśmy także o usprawnienia w zakresie automatycznego procedowania zamówień. Moduł do ustalania cen hurtowych zdecydowanie ulepszył proces przekazywania zleceń do kolejnych etapów realizacji.

Klient podaje szczegóły zamówienia w kreatorze produktu dostępnym online i następnie dosłownie jednym kliknięciem wysyła je do indywidualnej wyceny. Tak stworzone i zaakceptowane zamówienie ofertowe, przy zastosowaniu bardzo prostego mechanizmu, przekształcane jest przez handlowca, nadzorującego proces wyceny, w zamówienie.

Czy rozwiązanie to okazało się korzystne dla klienta?

Podniesienie efektywności – dział obsługi nie musi za każdym razem ręcznie wprowadzać danych do zamówienia w panelu administracyjnym, co pozwala na znaczne oszczędności czasu.

Obniżenie kosztów wdrożenia – wykorzystaliśmy gotowy moduł, który dostosowaliśmy do indywidualnych potrzeb klienta. W ten sposób obniżyliśmy koszty o kolejne 4000 USD.

kreator-odziezy-online

_Dedykowana karta produktu – kreator odzieży

Koszulki, czapki i bluzy – to tylko część asortymentu, jaki oferuje Breakaway Distribution. Co więcej, każdy z tych produktów dostępny jest w wielu kolorach i rozmiarach. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku nadruków.

Podczas prac koncepcyjnych, przed wdrożeniem projektu, zdecydowaliśmy, że dużym usprawnieniem dla Klienta będzie stworzenie rozwiązania w postaci dedykowanej karty produktu, wraz z konfiguratorem dostępnym online.

Każdy użytkownik sklepu Breakaway Distributing może samodzielnie wybrać produkty i nadać im pożądane cechy – kolor, rozmiar, ilość. Po zakończeniu procesu konfiguracji zamówienie zostaje automatycznie przekazane do odpowiedniego działu.

Jakie korzyści przyniosła ta funkcjonalność Klientowi?

Krótszy czas przyjmowania zamówień – kreator skraca czas potrzebny do ustalenia szczegółów zamówienia. Daje także klientom poczucie satysfakcji z możliwości dostosowania produktów do ich indywidualnych potrzeb.

Podniesienie efektywności pracy – konfigurator zamówień online pozwala pracownikom Break Away Distributing skupić się na procesie realizacji już istniejących zamówień oraz dopilnowaniu ich terminowej realizacji. Kreator odzieży daje bowiem możliwość spersonalizowania zamówienia, zanim zapytanie ofertowe zostanie wysłane do działu wycen.

_Katalog produktowy w formie pdf

Kolejna z funkcjonalności, która została wdrożona, dotyczyła prezentacji poszczególnych grup produktów w katalogach dostępnych online w formacie pdf. Wykorzystaliśmy w tym celu gotowy moduł. Obniżyliśmy w ten sposób koszty projektu około o 1 500 USD.
Inne korzyści płynące z tej funkcjonalności to:

Szybki dostęp do bazy produktów – klienci mogą przeglądać produkty oferowane przez Break Away Distributing bez konieczności kierowania zapytań do działu obsługi klienta. Katalogi produktowe są dostępne online i można je pobrać na swój komputer.

Łatwa aktualizacja danych – katalogi przedstawiane na stronie sklepu internetowego Klienta mogą być w łatwy i szybki sposób edytowane i uaktualniane. Co więcej, dają też możliwość prezentacji towaru w ciekawej szacie graficznej.

unikue-design

_Unikalna szata graficzna

Podczas wdrożenia projektu dla firmy Breakaway Distribution zadbaliśmy także o stworzenie indywidualnej szaty graficznej. Zapewnia ona marce spójny wizerunek oraz pozytywnie wpływa na budowanie jej wizerunku na rynku, jako lidera w branży nadruków na odzieży oraz gadżetach reklamowych.

Zaproponowane przez nas rozwiązania zostały opracowane przy wykorzystaniu technologii RWD Bootstrap, co w praktyce oznacza, że Breakaway Distribution otrzymał platformę dostosowaną do wymagań urządzeń mobilnych oraz odpowiadającą współczesnym standardom w projektowaniu graficznym.

break-away-logo

_Podsumowanie

Projekt wdrożenia platformy B2B i B2C dla Break Away Distributing to doskonały przykład tego, że myśląc o rozwoju e-commerce, można stworzyć dedykowane rozwiązanie, bazując częściowo na gotowych modułach. Pozwala to na zdecydowaną redukcję kosztów – łącznie udało się nam zaoszczędzić według naszych wyliczeń około 8 500 USD, przy jednoczesnym zachowaniu pożądanych funkcjonalności. Co więcej, takie podejście pozostawia także otwarte drzwi do rozwoju platformy w przyszłości.

Wykorzystane technologie_

Ostatnie prace_

judaica-main-www

Globalny system do sprzedaży internetowej

 

Judaica to lider na izraelskim rynku dostawców najwyższej jakości pamiątek, biżuterii, produktów do pielęgnacji skóry pochodzących z Morza Martwego oraz dzieł sztuki judaistycznej i żydowskiej. Są one wytwarzane lokalnie, przez wielu najbardziej znanych artystów Izraela.

Czytaj więcej

Modułowa Platforma B2B / B2C

 

Breakaway Distributing to firma, która specjalizuje się w produkcji odzieży z nadrukiem. Szeroki asortyment oraz wiele możliwości personalizacji nadruków to cechy, które wyróżniają ich działalność na tle konkurencji. Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa podjęli oni decyzję o poszerzeniu rynku zbytu o kolejny, internetowy kanał.

Czytaj więcej