Clever prace_

Opony Karbownik

Opony Karbownik jest serwisem świadczącym usługi związane z obsługą ogumienia stosowanego w pojazdach osobowych, ciężarowych, rolniczych oraz przemysłowych. W zakres jego oferty wchodzi również kompleksowa mechanika samochodów osobowych i ciężarowych. Klient zwrócił się do nas z potrzebą wdrożenia Platformy B2B ukierunkowanej na rynek Polski.

opony-karbownik

Kliknij na zdjęcie, aby otworzyć galerię

Analiza i wdrożenie_

Wspólnie z klientem doszliśmy do wniosku, że najlepszą odpowiedzią na jego potrzeby będzie zastosowanie platformy Shoper. Umożliwiała ona zrealizowanie kluczowych wymagań projektu. Konieczne stało się wykupienie licencji indywidualnej Shoper, dzięki czemu uzyskaliśmy dostęp do kodu całej platformy.

W trakcie analizy okazało się, że w workflow zamówień będą zaangażowane trzy grupy użytkowników: administrator, handlowiec oraz menadżer sprzedaży. Grupy te wyodrębniliśmy ze względu na zakres dostępu do możliwości panelu administracyjnego, tak aby ich uprawnienia związane z obsługą zamówień nie kolidowały ze sobą.

Dzięki temu menadżer sprzedaży posiada kontrolę nad każdym z zamówień poszczególnych handlowców. Handlowiec posiada dostęp do klientów, nad którymi sprawuje opiekę, oraz ma możliwość realizacji ich zamówień. Dodatkowo może nadawać rabaty dla wskazanych kategorii klientów. Administrator zarządza uprawnieniami i posiada dostęp do wszystkich informacji systemu.

Specyfika sklepu wymagała zmodernizowania mechanizmu importu CSV produktów. Naszym celem było umożliwienie importu oraz eksportu obszerniejszego zakresu danych związanych z produktami. Podstawowa wersja modułu nie uwzględniała bowiem importu wariantów, które wdrożyliśmy.

Opony Karbownik stanowi przykład jednej z najbardziej rozbudowanych platform, które stworzyliśmy. Prace nad projektem trwały sześć miesięcy, w trakcie których starannie dopracowywaliśmy wymagania klienta. Sklep został wyposażony w komplet funkcjonalności koniecznych do prawidłowego działania platformy B2B.

Kluczowe rozwiązania_

_Zmodernizowany import oraz eksport produktów

Dokonaliśmy modyfikacji modułu w taki sposób, by uwzględniał import wariantów. Mechanizm musiał być na tyle efektywny, aby przy jego użyciu można było pobrać dziesiątki tysięcy produktów.

_Grupy użytkowników Panelu administracyjnego

Dzięki stworzeniu dedykowanego workflow zamówień możliwe stało się wprowadzenie w panelu administracyjnym trzech grup użytkowników. Każdej z nich: administratorowi, handlowcowi oraz menadżerowi sprzedaży zostały nadane inne uprawnienia. Dzięki temu różne grupy posiadają inny zakres dostępu do obsługi zamówienia, co poprawiło skuteczność ich współpracy.

_Zaawansowane Raporty sprzedażowe

Umożliwiają pobieranie zamówień wraz ze wskazanymi informacjami niezbędnymi do przeprowadzania analizy sprzedaży. Wykorzystaliśmy do tego funkcjonalność ImportEkspert CSV. Zmodyfikowaliśmy ją tak, by uwzględniała dodatkowe, istotne informacje tj. marże produktowe, współczynnik sprzedaży oraz łączną kwotę brutto wybranych zamówień.

Wykorzystane technologie_

Korzyści_

Klient otrzymał stworzoną przez nas specyfikację, która obejmowała dokładną analizę wymagań oraz wizualizację projektu. Dzięki temu zarówno partner, jak i my, mogliśmy mieć pewność co do zgodności dwóch wizji. W efekcie naszych prac powstała kompleksowa platforma B2B, w pełni realizująca ustalone założenia.

Ostatnie prace_

Platforma sprzedażowa B2B oraz B2C
BreakAwayDistributing

Agencja SLK Solutions, odpowiedzialna za wdrożenie sklepu internetowego, zwróciła się do nas o pomoc w stworzeniu platformy sprzedażowej dedykowanej segmentowi B2B oraz B2C. BreakAwayDistributing – firma działająca od 1993 roku, z siedzibą w Hamilton w Kanadzie

Czytaj więcej

BogoShirts

Firma Sanda Sp. z o.o. jest polskim dostawcą męskich koszul z ponad 25-letnim doświadczeniem. Główny odbiorca jej produktów to klient detaliczny, stąd też asortyment oferowany przez tę firmę cechuje unikatowość. Każda koszula jest szyta ręcznie, na wymiar.

Czytaj więcej