Clever prace_

Globalny system do sprzedaży internetowej

 

Judaica to lider na izraelskim rynku dostawców najwyższej jakości pamiątek, biżuterii, produktów do pielęgnacji skóry pochodzących z Morza Martwego oraz dzieł sztuki judaistycznej i żydowskiej. Są one wytwarzane lokalnie, przez wielu najbardziej znanych artystów Izraela.

W ramach naszej współpracy powstały cztery sklepy internetowe w pełni dostosowane do sprzedaży międzynarodowej. Wdrożone przez nas funkcjonalności pozwalają klientowi na docieranie z ofertą do różnych grup odbiorców zlokalizowanych na całym świecie.

judaica-main-www

Kliknij na zdjęcie, aby otworzyć galerię

Judaica – System do sprzedaży globalnej_

judaica-global-system-online-store

Jedną z funkcjonalności, którą wdrożyliśmy dla marki Judaica, był system e-store wspierający proces sprzedaży międzynarodowej.

Klientowi zależało na szybkim i łatwym prowadzeniu wielojęzycznej komunikacji oraz na możliwości wprowadzania do systemu różnych walut zgodnych z wybranym językiem i rynkiem zbytu. Bardzo ważną kwestią była także dedykowana polityka cenowa oraz możliwość wyboru form i kosztów dostawy dla każdego ze sklepów.

Ostatecznie stworzone platformy są dostępne dla klientów z Argentyny, Australii, Brazylii, Kanady, Chile, Kolumbii, Hiszpanii, Francji, Niemiec, Meksyku, Nowej Zelandii, Południowej Afryki, USA, Wielkiej Brytanii, Izraela, Urugwaju i Wenezueli.

Podczas wdrożenia wykorzystaliśmy gotowy mechanizm, który wspiera funkcjonowanie platform e-commerce działających w wielu krajach.

Jakie korzyści dla klienta generuje ta funkcjonalność?

Gotowy moduł obniżył koszty projektu oraz czas wdrożenia,

Wzrost zysków dzięki możliwości oferowania produktów w 17 krajach na całym świecie,

Większa lojalność klientów ze względu na lokalizację treści publikowanych w e-sklepach oraz prowadzenie komunikacji w językach zgodnych z rynkami docelowymi.

Kluczowe rozwiązania_

judaica-4-shops

_Administracja 4 sklepami z jednego panelu

Przygotowane dla Judaica cztery sklepy internetowe są zarządzane z poziomu jednego panelu administracyjnego.

Zintegrowany panel administracyjny pozwala na:

Stały wgląd w stan zamówień wszystkich czterech sklepów z poziomu jednego pulpitu,

Łatwe zarządzanie polityką cenową – firma oferuje towary w wielu krajach, zatem konieczność dostosowania indywidualnych stawek podatku czy wyboru waluty była elementem koniecznym do wdrożenia,

Lepszą organizację dostaw – wszystkie możliwe formy wysyłki towarów dostępne są w jednym panelu wraz z przypisanymi kosztami. Wprowadza to ład i porządek w procesie logistyki i redukuje ilość reklamacji.

integracja-stany-magazynowe

_Integracja ze stanami magazynowymi

Marka Judaica potrzebowała także usprawnienia w zakresie automatyzacji stanów magazynowych. Prowadzenie jednoczesnej sprzedaży w kilku sklepach internetowych skutkować bowiem mogło dezorganizacją prac w przypadku ręcznego aktualizowania stanów magazynowych.

Dzięki zastosowaniu gotowego rozwiązania Multistore przeprowadziliśmy integrację dwóch sklepów z jednym głównym magazynem. Jeśli klienci dokonają zakupów w jednym z nich, stan magazynowy w drugim e-sklepie zostaje automatycznie pomniejszony.

Co więcej, wprowadzone rozwiązanie jest w pełni rozwojowe. Jeśli w przyszłości klient będzie chciał zwiększyć ilość magazynów, to dodanie ich do obecnego systemu nie będzie stanowić żadnego problemu. Cały moduł będzie automatycznie ze sobą współpracować.

Jakie korzyści płyną z zastosowania tej funkcjonalności?

Stały wgląd w stan magazynowy – obsługa sklepów dokładnie wie, jaka ilość produktów i w którym sklepie została zamówiona,

Wyższy poziom obsługi klienta – użytkownicy e-sklepów widzą, czy dany towar jest dostępny w magazynie,

Mniejsza ilość reklamacji – stała aktualizacja magazynów sprawia, że ryzyko sprzedaży niedostępnego w danej chwili towaru jest praktycznie wyeliminowane.

 

Dzięki zastosowaniu rozwiązania MultiStore udało się zaoszczędzić około 4 000 EURO. Tyle wyniósłby koszt stworzenia tej funkcjonalnosci od podstaw na platformie, która tego modułu nie obsługuje.

judaica-responsive-web-design

_Responsywny layout sklepów internetowych

Idea „mobile first” przyświecała nam podczas prac nad przygotowaniem layoutów wszystkich e-sklepów. Responsywność ma bowiem obecnie bardzo duże znaczenie, ze względu na coraz większe grono osób, które dokonują zakupów na urządzeniach mobilnych. Dodatkowo ma to wpływ na pozycjonowanie serwisów w rankingach Google.

Nadanie sklepom cech responsywnych sprawia, że ich wygląd jest automatycznie dostosowywany do urządzenia, na którym aktualnie użytkownik korzysta z danego serwisu. Co więcej, dzięki temu sklepy zyskały nowoczesny i zgodny ze współczesnymi trendami wygląd.

judaica-logotyp

_Podsumowanie Judaica

Przykład wdrożenia projektu dla marki Judaica pokazuje, że prowadzenie międzynarodowych biznesów e-commerce na dużą skalę, jest jak najbardziej realne do wykonania. Osiągnęliśmy postawiony na początku prac koncepcyjnych cel dzięki wykorzystaniu platformy bazującej na elastycznych i modułowych rozwiązaniach. Dzięki nim mogliśmy wdrożyć indywidualne rozwiązania, dopasowane do potrzeb i realiów rynkowych naszego klienta oraz zbudować platformy, które w przyszłości mogą zostać wzbogacone o kolejne funkcje. Wykorzystanie gotowych modułów skróciło także czas wdrożenia, gdyż nie musieliśmy od początku kodować pewnych rozwiązań, a jedynie dostosować je do potrzeb klienta. Docelowo przełożyło się to także na znaczne obniżenie kosztów wdrożenia całego projektu. Gdybyśmy wdrożyli sklep na innej platformie niż Magento z funkcjonalnością MultiStore, oszczędność na poziomie 20 000 Euro nie byłaby realna do osiągnięcia.

Wykorzystane technologie_

Ostatnie prace_

judaica-main-www

Globalny system do sprzedaży internetowej

 

Judaica to lider na izraelskim rynku dostawców najwyższej jakości pamiątek, biżuterii, produktów do pielęgnacji skóry pochodzących z Morza Martwego oraz dzieł sztuki judaistycznej i żydowskiej. Są one wytwarzane lokalnie, przez wielu najbardziej znanych artystów Izraela.

Czytaj więcej

Modułowa Platforma B2B / B2C

 

Breakaway Distributing to firma, która specjalizuje się w produkcji odzieży z nadrukiem. Szeroki asortyment oraz wiele możliwości personalizacji nadruków to cechy, które wyróżniają ich działalność na tle konkurencji. Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa podjęli oni decyzję o poszerzeniu rynku zbytu o kolejny, internetowy kanał.

Czytaj więcej