Clever prace_

Globalny system do sprzedaży internetowej

 

Judaica to lider na izraelskim rynku dostawców najwyższej jakości pamiątek, biżuterii, produktów do pielęgnacji skóry pochodzących z Morza Martwego oraz dzieł sztuki judaistycznej i żydowskiej. Są one wytwarzane lokalnie, przez wielu najbardziej znanych artystów Izraela.

W ramach naszej współpracy powstały cztery sklepy internetowe w pełni dostosowane do sprzedaży międzynarodowej. Wdrożone przez nas funkcjonalności pozwalają klientowi na docieranie z ofertą do różnych grup odbiorców zlokalizowanych na całym świecie.

judaica-main-www

Kliknij na zdjęcie, aby otworzyć galerię

Judaica – System do sprzedaży globalnej_

judaica-global-system-online-store

Jedną z funkcjonalności, którą wdrożyliśmy dla marki Judaica, był system e-store wspierający proces sprzedaży międzynarodowej.

Klientowi zależało na szybkim i łatwym prowadzeniu wielojęzycznej komunikacji oraz na możliwości wprowadzania do systemu różnych walut zgodnych z wybranym językiem i rynkiem zbytu. Bardzo ważną kwestią była także dedykowana polityka cenowa oraz możliwość wyboru form i kosztów dostawy dla każdego ze sklepów.

Ostatecznie stworzone platformy są dostępne dla klientów z Argentyny, Australii, Brazylii, Kanady, Chile, Kolumbii, Hiszpanii, Francji, Niemiec, Meksyku, Nowej Zelandii, Południowej Afryki, USA, Wielkiej Brytanii, Izraela, Urugwaju i Wenezueli.

Podczas wdrożenia wykorzystaliśmy gotowy mechanizm, który wspiera funkcjonowanie platform e-commerce działających w wielu krajach.

Jakie korzyści dla klienta generuje ta funkcjonalność?

Gotowy moduł obniżył koszty projektu oraz czas wdrożenia,

Wzrost zysków dzięki możliwości oferowania produktów w 17 krajach na całym świecie,

Większa lojalność klientów ze względu na lokalizację treści publikowanych w e-sklepach oraz prowadzenie komunikacji w językach zgodnych z rynkami docelowymi.

Kluczowe rozwiązania_

judaica-4-shops

_Administracja 4 sklepami z jednego panelu

Przygotowane dla Judaica cztery sklepy internetowe są zarządzane z poziomu jednego panelu administracyjnego.

Zintegrowany panel administracyjny pozwala na:

Stały wgląd w stan zamówień wszystkich czterech sklepów z poziomu jednego pulpitu,

Łatwe zarządzanie polityką cenową – firma oferuje towary w wielu krajach, zatem konieczność dostosowania indywidualnych stawek podatku czy wyboru waluty była elementem koniecznym do wdrożenia,

Lepszą organizację dostaw – wszystkie możliwe formy wysyłki towarów dostępne są w jednym panelu wraz z przypisanymi kosztami. Wprowadza to ład i porządek w procesie logistyki i redukuje ilość reklamacji.

integracja-stany-magazynowe

_Integracja ze stanami magazynowymi

Marka Judaica potrzebowała także usprawnienia w zakresie automatyzacji stanów magazynowych. Prowadzenie jednoczesnej sprzedaży w kilku sklepach internetowych skutkować bowiem mogło dezorganizacją prac w przypadku ręcznego aktualizowania stanów magazynowych.

Dzięki zastosowaniu gotowego rozwiązania Multistore przeprowadziliśmy integrację dwóch sklepów z jednym głównym magazynem. Jeśli klienci dokonają zakupów w jednym z nich, stan magazynowy w drugim e-sklepie zostaje automatycznie pomniejszony.

Co więcej, wprowadzone rozwiązanie jest w pełni rozwojowe. Jeśli w przyszłości klient będzie chciał zwiększyć ilość magazynów, to dodanie ich do obecnego systemu nie będzie stanowić żadnego problemu. Cały moduł będzie automatycznie ze sobą współpracować.

Jakie korzyści płyną z zastosowania tej funkcjonalności?

Stały wgląd w stan magazynowy – obsługa sklepów dokładnie wie, jaka ilość produktów i w którym sklepie została zamówiona,

Wyższy poziom obsługi klienta – użytkownicy e-sklepów widzą, czy dany towar jest dostępny w magazynie,

Mniejsza ilość reklamacji – stała aktualizacja magazynów sprawia, że ryzyko sprzedaży niedostępnego w danej chwili towaru jest praktycznie wyeliminowane.

 

Dzięki zastosowaniu rozwiązania MultiStore udało się zaoszczędzić około 4 000 EURO. Tyle wyniósłby koszt stworzenia tej funkcjonalnosci od podstaw na platformie, która tego modułu nie obsługuje.

judaica-responsive-web-design

_Responsywny layout sklepów internetowych

Idea „mobile first” przyświecała nam podczas prac nad przygotowaniem layoutów wszystkich e-sklepów. Responsywność ma bowiem obecnie bardzo duże znaczenie, ze względu na coraz większe grono osób, które dokonują zakupów na urządzeniach mobilnych. Dodatkowo ma to wpływ na pozycjonowanie serwisów w rankingach Google.

Nadanie sklepom cech responsywnych sprawia, że ich wygląd jest automatycznie dostosowywany do urządzenia, na którym aktualnie użytkownik korzysta z danego serwisu. Co więcej, dzięki temu sklepy zyskały nowoczesny i zgodny ze współczesnymi trendami wygląd.

judaica-logotyp

_Podsumowanie Judaica

Przykład wdrożenia projektu dla marki Judaica pokazuje, że prowadzenie międzynarodowych biznesów e-commerce na dużą skalę, jest jak najbardziej realne do wykonania. Osiągnęliśmy postawiony na początku prac koncepcyjnych cel dzięki wykorzystaniu platformy bazującej na elastycznych i modułowych rozwiązaniach. Dzięki nim mogliśmy wdrożyć indywidualne rozwiązania, dopasowane do potrzeb i realiów rynkowych naszego klienta oraz zbudować platformy, które w przyszłości mogą zostać wzbogacone o kolejne funkcje. Wykorzystanie gotowych modułów skróciło także czas wdrożenia, gdyż nie musieliśmy od początku kodować pewnych rozwiązań, a jedynie dostosować je do potrzeb klienta. Docelowo przełożyło się to także na znaczne obniżenie kosztów wdrożenia całego projektu. Gdybyśmy wdrożyli sklep na innej platformie niż Magento z funkcjonalnością MultiStore, oszczędność na poziomie 20 000 Euro nie byłaby realna do osiągnięcia.

Nasi klienci_

Zespół Clever Code wspiera nas w projektach sklepów internetowych. Wykonywane zadania sa poprzedzone dogłębna analiza istoty problemu. Podkreślę również zaangażowanie, elastyczne podejście, terminowość wykonywanych zadań oraz bardzo dobry kontakt. Zespół Clever Code jest partnerem, na którym zawsze można polegać i z pewnościa polecać innym.

Sebastian Wrona - Project Manager
www.hadron.eu.com/

Od roku 2013 mamy przyjemność współpracy z firmą Clever Code. Firma CleverCode wykazała się bardzo dobrym zaangażowaniem i doskonałą koordynacją zadań. Polecamy firmę Clever Code jako grupę profesjonalistów z doświadczeniem, zapewniających współpracę, dbałość o klienta oraz wykonawstwo swoich usług na najzwyższym poziomie.

Adam Drzewoszewski - Prezes Zarządu
www.fabertec.pl/

Polecam współpracę, z firmą Clevercodę. Dotychczasową współpracę oceniam bardzo dobrze. Profesjonalne podejście do tematu, sporządzenie fachowej specyfikacji i poświęcenie mnóstwa czasu na zrozumienie naszych potrzeb to rzecz z którą wcześniej się nie spotkałem. Pan Marcin Baranowski – CleverCode CEO to osoba profesjonalna i rzetelna.

Jakub Czerniak - koordynator sprzedaży
www.allezoo.com.pl/

Ostatnie prace_

judaica-main-www

Globalny system do sprzedaży internetowej

 

Judaica to lider na izraelskim rynku dostawców najwyższej jakości pamiątek, biżuterii, produktów do pielęgnacji skóry pochodzących z Morza Martwego oraz dzieł sztuki judaistycznej i żydowskiej. Są one wytwarzane lokalnie, przez wielu najbardziej znanych artystów Izraela.

Czytaj więcej

Modułowa Platforma B2B / B2C

 

Breakaway Distributing to firma, która specjalizuje się w produkcji odzieży z nadrukiem. Szeroki asortyment oraz wiele możliwości personalizacji nadruków to cechy, które wyróżniają ich działalność na tle konkurencji. Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa podjęli oni decyzję o poszerzeniu rynku zbytu o kolejny, internetowy kanał.

Czytaj więcej