Sklep należało dostosować do sprzedaży przedmiotów, których ilość w asortymencie osiąga kilka tysięcy sztuk. Konieczne było rozdzielenie oferty okularów i gogli od galanterii skórzanej. Przyszły sklep musiał posiadać cechy platformy B2B oraz B2C. Powinien także prezentować odrębny asortyment klientom detalicznym i hurtowym. Dodatkowo potrzeby klienta wymagały uproszczenia sposobu zarządzania gospodarką magazynową. By temu sprostać, stworzyliśmy narzędzia do kontrolowania stanu magazynowego każdej z dwóch grup kupujących.
Naszym celem była bezpośrednia migracja produktów z bazy danych poprzedniego sklepu. Migracja dotyczyła nie tylko podstawowych danych, takich jak nazwa, cena, opis, ale również atrybutów i zdjęć ponad 3.000 produktów. Atrybuty musiały zostać zintegrowane z nową, ulepszoną wyszukiwarką Shoper.
Platforma powinna była zostać wyposażona także w zaawansowaną, precyzyjną wyszukiwarkę towarów. Poza wbudowanymi podstawowymi atrybutami, narzędzie musiało mieć na uwadze kryterium innych właściwości. Wymagało to od nas rozbudowy mechanizmu wyszukiwarki.
Szczególnym oczekiwaniem właściciela eOkularów było wprowadzenie zindywidualizowanej opcji darmowej dostawy dla zakupów przekraczających określoną kwotę. Platforma musiała odpowiadać też standardom RWD i prawidłowo wyświetlać się na wszelkich urządzeniach.
Podstawą naszej pracy była dokładnie stworzona specyfikacja, która określała wszelkie szczegóły wdrożeń przeprowadzanych w projekcie. To bardzo istotny czynnik decydujący o sukcesie każdego projektu IT. Specyfikacja upewnia klienta i nas o zgodności wizji projektu. eOkulary to przykład jednej z platform o najbardziej rozbudowanym migratorze produktów, jaki stworzyliśmy. Wyposażona została w komplet funkcjonalności niezbędnych do funkcjonowania platformy B2B.