Wspólnie z klientem doszliśmy do wniosku, że najlepszą odpowiedzią na jego potrzeby będzie zastosowanie platformy Shoper. Umożliwiała ona zrealizowanie kluczowych wymagań projektu. Konieczne stało się wykupienie licencji indywidualnej Shoper, dzięki czemu uzyskaliśmy dostęp do kodu całej platformy.
W trakcie analizy okazało się, że w workflow zamówień będą zaangażowane trzy grupy użytkowników: administrator, handlowiec oraz menadżer sprzedaży. Grupy te wyodrębniliśmy ze względu na zakres dostępu do możliwości panelu administracyjnego, tak aby ich uprawnienia związane z obsługą zamówień nie kolidowały ze sobą.
Dzięki temu menadżer sprzedaży posiada kontrolę nad każdym z zamówień poszczególnych handlowców. Handlowiec posiada dostęp do klientów, nad którymi sprawuje opiekę, oraz ma możliwość realizacji ich zamówień. Dodatkowo może nadawać rabaty dla wskazanych kategorii klientów. Administrator zarządza uprawnieniami i posiada dostęp do wszystkich informacji systemu.
Specyfika sklepu wymagała zmodernizowania mechanizmu importu CSV produktów. Naszym celem było umożliwienie importu oraz eksportu obszerniejszego zakresu danych związanych z produktami. Podstawowa wersja modułu nie uwzględniała bowiem importu wariantów, które wdrożyliśmy.
Opony Karbownik stanowi przykład jednej z najbardziej rozbudowanych platform, które stworzyliśmy. Prace nad projektem trwały sześć miesięcy, w trakcie których starannie dopracowywaliśmy wymagania klienta. Sklep został wyposażony w komplet funkcjonalności koniecznych do prawidłowego działania platformy B2B.