
Jedną z funkcjonalności, którą wdrożyliśmy dla marki Judaica, był system e-store wspierający proces sprzedaży międzynarodowej.
Klientowi zależało na szybkim i łatwym prowadzeniu wielojęzycznej komunikacji oraz na możliwości wprowadzania do systemu różnych walut zgodnych z wybranym językiem i rynkiem zbytu. Bardzo ważną kwestią była także dedykowana polityka cenowa oraz możliwość wyboru form i kosztów dostawy dla każdego ze sklepów.
Ostatecznie stworzone platformy są dostępne dla klientów z Argentyny, Australii, Brazylii, Kanady, Chile, Kolumbii, Hiszpanii, Francji, Niemiec, Meksyku, Nowej Zelandii, Południowej Afryki, USA, Wielkiej Brytanii, Izraela, Urugwaju i Wenezueli.
Podczas wdrożenia wykorzystaliśmy gotowy mechanizm, który wspiera funkcjonowanie platform e-commerce działających w wielu krajach.
Jakie korzyści dla klienta generuje ta funkcjonalność?
Gotowy moduł obniżył koszty projektu oraz czas wdrożenia,
Wzrost zysków dzięki możliwości oferowania produktów w 17 krajach na całym świecie,
Większa lojalność klientów ze względu na lokalizację treści publikowanych w e-sklepach oraz prowadzenie komunikacji w językach zgodnych z rynkami docelowymi.